WOW

CD KEY K TO´MU NENI ALE SOU TADY K TOMU NĚJAKÝ PODROBNOSTI...

Brann Bronzebeard - 13.08.2009 15:51 - by Serwak

Dneska jsem si pro vás připravil dlouho slibovaného hrdinu, kterým není nikdo jiný než Brann Bronzebeard.

Brann Bronzebeard je nejmladší ze tří královských bratrů. Nikdy se nevěnoval politice tak, jako jeho bratr Magni, ale šel ve stopách svého bratra Muradina a stal se jedním z nejuznávanějších objevitelů na světě a nejslavnějším z Explorers' League. Prozkoumal všechny známá i neznámá místa v Azerothu a našel si tam mnoho přátel a známých. Byl první osobou, která chtěla zmapovat celý svět počínaje Eastern Kingdoms a konče Northrendem. Toto jeho přání se mu také splnilo. Po objevení Kalimdoru se zde vydal a byl jedním z prvních trpaslíků, kteří putovali po tomto starobylém kontinentu.



Velký návrat Onyxie v patchi 3.2.2! - 13.08.2009 9:52 - by Jerryky

 

Onyxia


Ano, čtete správně. Na počest pátého výročí World of Warcraft se v následujícím patchi 3.2.2 vrátí do Azerothu legendární Onyxie.
Tento patch upraví Onyxia Lair na 10 a 25 členný raid dungeon, samozřejmě s novými itemy, které budou mít stejný vzhled jako ty staré (old-school), jen přizpůsobené dnešnímu max lvlu a contentu. Mezi nové odměny přibude také 310% létající mount, který by měl vypadat jako Onyxie a ponese jméno Onyxia Broodling!
Další dárek dostanou všichni, kteří se lognou v listopadu, v den pátých narozenin WoW, dostanou malého peta Onyxia Whelpling.



Varian Wrynn - 12.08.2009 17:40 - by Jerryky

Varian Wrynn Varian Wrynn, známý také jako Lo'Gosh neboli "Duch Vlka". Je to syn krále Llane Wrynn a nyní je on králem Stormwindu. Při cestě na diplomatickou misi k Hordě záhadně zmizel, a tak byl prohlášen za nového krále Varianův deseti letý syn Anduin Wrynn. Avšak události za poslední léta vedly k tomu, že se Varian navrátil zpět do své vlasti a nástoupil opět na svůj právoplatný trůn.
Více o Varianovi ZDE

PS: Ještě plánuju pokračování ;)




Blackfathom Deeps - 12.08.2009 17:10 - by Janty

Blackfathom Deeps V aliančních i horďáckých hospodách kolují povídky o tom, že v Ashenvale na Zoram Strand se nachází ponořený chrám, který ukrývá tajemnou sílu a snad i nějaké pozůstatky po Starých Bozích. Málokdo těmto historkám uvěří. Ale každý, kdo se do těchto míst vydá a začne prozkoumávat starobylé ruiny, brzy narazí na zatopený vchod do podzemí, ze kterého jsou slyšet podivné zvuky, snad pohyb nagů nebo nějakých tajemných podvodních monster. Pokud chcete ruiny navštívit i Vy, připravte se na mokro a vlhko a přečtěte si něco zde.





Arakkoa - 11.08.2009 19:40 - by Empatic

Slíbil jsem, že se budu věnovat nehratelným rasám. Svůj slib plním a do této rozrůstající se skupiny jsem přidal rasu Arakkoa.

Starobylá ptačí rasa, která je známa také jako Skettis, žije v Outlandu. Mají duhově zbarvená pera, která pokrývají celé tělo, zahnutý zobák, pařáty s drápy a na hlavě „hřebínek“. Jako oblečení nosí pouze rozedrané hadry.



Scholomance - 11.08.2009 10:30 - by Janty & Jerryky

Scholomance Zdravím. Dnes Vás můj článek zavede na tajuplné místo, které se nachází na ostrově nedaleko Andorhalu, v ruinách dříve prosperujícího města Caer Darrow. Toto město bylo dříve obýváno lidmi, ale nyní zde sídlí pouze duchové někdejších obyvatel. V centru ruin se tyčí rozlehlá podzemní krypta, která je příčinou této zkázy. Co se v ní skrývá, se můžete dozvědět zde.






Update: Bylo přidáno nové logo od Moonwalkera, tímto mu děkujeme.

 



A perlička na konec: Blizzard dnes ráno prohlasil, že chce dát do Icecrown Citadely 31 bossů, což později dementoval a tato zpráva se ukázala jako "hloupý" žert od vývojářů.



Trial of Crusader, Nová loga - 10.08.2009 16:30 - by Jerryky

Dnes jsem si pro Vás připravil seznam a ukázku bossů v Crusader Coloseu. Dále jsem upravil sekci Patch 3.2 a doplnil jsem ji o T9 a S7 sety.
 


Jistě si mnozí z Vás všimli, že máme dvě nová loga. Doufám že se Vám budou líbit. :)


 

Nakonec bych chtěl oznámit, že tento malý Murloc se stal naším maskotem! Zatím se řeší jeho využití a propagace. Nejspíš bude hojně používán až s novým webem. Pokud se Vám nelíbí, nezoufejte, mám dalších asi pět verzí a další budou přibývat.


 




Update: Aby těch Murlocu nebylo málo, zde je jedno video s murlocem, kterého dostanou návštěvníci na Blizzconu. Toto video zde už bylo, ale jelikož je čas murlocků, stojí za to, si ho připomenout.
 

05.09.2007


 

BlizzCon - Info o WoW Movie a datadisku Blizzard oznámil na své konferenci jménem BlizzCon (najdete zde) spoustu novinek, a jednou z nich je několik informací o chystaném filmu z World of Warcraft. Film bude samozřejmě hraný. Nemělo by to být něco na styl Doom filmu, který byl vlastně okopčenou hrou, ale pouze film inspirovaný světem a dějinami Warcraftu. Objeví se v něm postavy jako Thrall a Jaina, ale asi nebudou hlavními postavami. Bude se jednat vesměs o válečný film, takže si pochutnáme na ohromujících střetech Hordy a Aliance, které nakonec vyústí v celosvětový konflikt. Pro mě je obrovským sklamáním, že film se bude vesměs Alianční, a Hordu bude asi zobrazovat jako zlou stranu, což je fakt na nic :D. I když tvůrci slibují, že se zaměří na všechny rasy na Azerothu a zkusí je předvěst v tom nejlepším světle. Vydání se plánuje na jaro 2009, scénář už je napsaný, nyní se schání režisér a herci. Na BlizzConu Blizzard také oznámil něco málo novinek k Wrath of the Lich King, konkrétně několik informací k Death Knightovi atd. Jediné co mi přišlo zajímavé je, že Blizzard plánuje časem přidat ještě další Hero Class na způsob Death Knight, a také informace, která se oývala mezi fanoušky, že plánuje vydávat nějaký Expansion Pack každý rok.

 

05.09.2007


 

WotLK - Informace Death Knight Class - Tahle třída bude hráčům přístupna po splnění řetězového questu, podobného tomu na epic mounta u warlocka. Jakmile požadavky úkolu budou splněny, stačí už jen vytvořit death Knight postavu. Death Kniht je plátový dps/tank postava. Jejím nedostatkem bude NEMOŽNOST používat ŠTÍT. Narozdíl od Many/Rage/Energy bude mít Death Knight runy, které mimo boj aplikuje na zbraň. tyto runy pak v boji použije. Každá runa mí svoji abilitu. Inskripce - Nové povolání, které hráčům umožňuje zvyšovat/snižovat damage a cooldowny a přidávat ke kouzlům nové efekty. Inskripce je něco podobného jako enchanting. Prostě vezmete např. Fireball, připíšete mu, že zpomalý nepřítele na 3 sekundy nebo dá o 70 dmg navíc. To se může docela hodit :-) Levelování - levelovani ze 70 na 80 lvl, bude trvat stejně dlouho jako z 60 na 70. Informace k 20.8.2007 Na letošním BlizzConu, kde hlavním tématem byl samožřejmě World of Warcraft a s ním i připravovaný datadisk Wrath of the Lich King, jsme mohli slyšet také pár novinek ohledně připravovaného Starcraftu II. To ale nikoho nezajímá, takže se pustíme do menší recenze ohledně Wrath of the Lich King. Datadisk Wrath of the Lich King, by měl vyjít na jaře roku 2008. Do té doby se ve hře dočkáme také integrovaného VOICE CHATU, což znamená, že se můžete přes mikrofon domlouvat přímo ve hře, takže zapoměňte na nějaký Skype, TS, Ventrilo atp. Pár z Vás to ponese těžce, až zjistíte, že ta rajcovní night elfka na kterou slintáte je chlap. V datadisku bude možné dosáhnout levelu 80. K novému kontinentu patří také nové instance, nové battlegroundy, PvP arény a mnoho dalšího. Jednou z instancí bude Zul'aman. Dále se můžeme těšit na 5,10 a 25 instance. Z nových povolání nás čeká inskripce a nevyhnou se nám ani úpravy vzhledu, takže nové účesy atd. Pro orky tu máme nové shoulderpanty. Hlavní peckou by měla být Death Knight class. Co přesně to bude uvidíme na jaře. Blizzard si na nás chystá také obléhací zbraně (katapulty atd) a k nim budovy, které bude možné těmito zbraněmi zničit. Nový kontinet Northrend leží na severu od dvou hlavních kontinentů. Citace z Tiscali Games: Blizzard před okamžikem na zahajovací konferenci Blizzconu potvrdil, že druhý datadisk pro World of Warcraft, který už hraje více než 9 milionů lidí, se opravdu jmenuje Wrath of the Lich King. A spustil oficiální stránku s obrázky a tříminutovým videem ze hry, které vám přinášíme jako první. O všech základních vlastnostech víte od včerejška, takže nemá smysl je opakovat a zaměříme se pouze na rozšiřující detaily: Narozdíl od Burning Crusade si na začátku můžete vybrat ze dvou míst, kde na kontinent Northrend vstoupíte (po plavbě z různých přístavů starého kontinentu): buď v tundře na západě nebo ve fjordu na východě. V obou čekají questy pro hráče na 68.-72.levelu a jeden hub s rozvětvenými dungeony pro levely 70, 80 a raidery. Celkově se ve hře setkáte se stovkami nových questů, dungeony pro 5 lidí a raidy pro 10 nebo 25 lidí. Lokace mají být v různorodém stylu, takže sníh a led nebudou dominovat úplně každé. Obývá je odpradávna humanoidní rasa Vrykulů, která se podobá Vikingům (silná inspirace severskou mytologií, z čehož nebude mít radost Age of Conan) a většina z nich je nepřátelsky naladěna. Potkáte však i spřízněné Tuskarry, sněhové obry nebo pavoučí stvoření. Hrdina třídy Death Knight má sloužit jako pokročilá alternativa pouze pro závěrečné pasáže hry. Namísto energie či many bude mít na HUDu pod ukazatelem zdraví tzv. runový meč, kam lze umístit šest run (na výběr bude mezi ledovými, krvavými a nesvatými). Různé schopnosti samozřejmě vyžadují odlišné kombinace run, které používání schopností spotřebovává, takže pak musíte počkat, než se po čase znovu doplní. Kouzla jsou teprve finalizovány. Deset venkovních PvP zón nového typu, popisovaného jako neinstancované Battlegroundy. Určené pro hráče na vyšším než 68.levelu, kteří plněním úkolů přidávají bonusy své straně. Mezi dobývací stroje se zařadí Meat Wagon či Steam Tank. Nebudou však použitelné jinde než v PvP prostorech, kterým se dá kompletně vyhnout, pokud chcete. Příklad toho, co budete moci upravit s novou profesí Inscription: načasování fireballu nebo kritický poměr uzdravovacího kouzla. Inovace grafiky: neustále hořící lesy, vločky padajícího sněhu (vánice) a nové efekty plamene v dungeonech. Skill cap 450. Novým kontinentem bude ledový Northrend zhruba stejné velikosti jako Outland. Několik lokací: první Howling Fjord, dále Borean Tundra, Grizzly Hills, Dragonblight. Ti nejvytrvalejší se budou moci postavit samotnému králi Lichů (kdysi lidskému princi Arthasovi). Death Knight bude první hrdinskou třídou a dostupný hráčům za Alianci i Hordu. Pokud splníte určité podmínky (zjevná inspirace vznikem Jediů v SW Galaxies), budete si moci vytvořit celý charakter Death Knight automaticky na vysokém levelu. Maximální úroveň se zvýší na osmdesátou, což by mělo trvat zhruba stejně dlouho jako z 60. na 70. Do PvP soubojů přibudou dobývací stroje, zničitelné budovy + nová bojiště. První z nových dungeonů bude Utgarde Keep pro pět hráčů na 70. levelu, celkově chce Blizzard přidat zhruba tolik podzemních lokací jako v Burning Crusade. Díky nové profesi Inscription budete moci nastálo vylepšit vaše kouzla a vytvářet nové předměty. Do Northrendu se bude moci podívat kdokoliv, ale co do obtížnosti to bude kontinent určený hráčům na 68. a vyšší úrovni. Přibudou stovky nových receptů a tisíce předmětů + vaší postavu budete moci více odlišit tanečky a změnou účesu. WotLK - Povstání Krále Lichů PRIBEH WORLD OF WARCAFT WRATH OF LICH KING Část první - Prokletí Ner'zhula tarý šaman Ner'zhul byl jedním z největších duchovních vůdců orků. Poté, co byl oklamán Kil'jaedenem, zavedl události, které vedly ke korupci mezi orky a krvelačnosti celé Hordy. Nakonec odmítl postavit své lidi do ďábelských řad Plamenné Legie. Démon Lord Kil'jaeden potrestal Ner'zhula za jeho odpor, za ničení jeho stárnoucího těla a ubíjení jeho starého ducha. Poté nabídl Ner'zhulovi poslední možnost: bezpodmínečně sloužit Legii nebo si vytrpět nekonečná muka. Po krátkém váhání se Ner'zhul zavázal ke službám Kil'jaedenovým. Byl znovuzrozen jako zlý a nesmírně mocný zástupce Legie....Král Lichů Ner'zhulův duch byl pomocí magie spoután do starodávné zbroje a vázaný k mocné čepeli Frostmourne (Mrazivý smutek). Aby si Kil'jaeden pojistil Ner'zhulovu věrnost, opatřil Kil'jaeden zbroj i meč speciálně vytvořeným kusem ledu z těžko dostupné oblasti Twisting Nether. Tento zmrzlý krystal byl poté vypuštěn do nicnetušícího Azerothu, usazen v zasněžených pustinách Norhrendu. Mezi schopnosti, které byly uděleny Králi Lichů, patřilo ovládání života a smrti. Ze svého Mrazivého trůnu vyvolal Ner'zhul několik nemrtvých, aby mu sloužili a testoval armádu proti nerubianům z Azjol-Nerub a jejich pavoučímu pánu Anub'arakovi. Ikdyž Válka pavouků již vřela roky, mnoho nerubianů, kteří padli v boji se rychle zavázali Králi Lichů a jeho přáním. Sám Anub'arak byl nakonec poražen a znovu povstal aby hájil řady Krále Lichů, jako hrůzostrašný Pán hrobek. Zdálo se, že Král Lichů je věrný svému pánu, ale ve skutečnosti měl velice mazaný plán. Za támto účelem vytvořil ve svém vězení malou puklinu, prostrčil jí Frostmourne a nařídil svým sluhům, aby odnesli čepel z Ledového Trůnu. Ner'zhul měl v úmyslu použít meč jako návnadu na mocného šampiona: někoho věrného, kdo by ho osvobodil a sloužil mu jako plavidlo pro jeho neklidného ducha. Mezitím, co Frostmourne byl připraven, sloužit pro své budoucí účely, Král Lichů naprosto oddaně pokračoval v programu se svým mistrem... Od příjezdu na Azeroth, Král Lichů dával dohromady zákeřný mor, strašnou nákazu, aby tak vyhladil lidstvo a vytvořil věrné sluhy pro Plamennou Legii. Aby to urychlil šíření nákazy, najal do svých řad jednoho ze svých spojenců....mocného Kel'Thuzada, člena Dalaranského koncilu. Pod přísným dohledem Krále Lichů, vytvořil Kel'Thuzad Kult Zatracených. Skupina lidí, kterým slíbil blahobyt a věčný život na půdě Azerothu. Ti rozšířili nákazu do vesnic severně od Lordaeronu, čímž se tvořily tlupy tupých nemrtvých. Kel'Thuzad pozoroval jak armáda roste...nazval ji Pohroma, která jistě splní požadavek Krále Lichů...vymýtit lidstvo ze světa. Pokračování příště.... WotLK - Povstání Krále Lichů Část druhá - Vymáhání Frostmournu rcimág Antonidas se domníval, že za vznikem moru stojí nějaká magie. Proto vyslal kouzelnici Jainu Proudmoorovou aby se na to podívala. Spolu s ní šel princ Arthas Menethil, jediný syn krále Terenase. Jaina a Arthas vystopovali a posléze zabili pravou ruku Krále Lichů, Kel'Thuzada. Jeho smrt ovšem nezastavila rozrůstání Pohromy (Scourge). Boje proti nemrtvým pokračovaly....princova víra i trpělivost byly ale u konce. I přesto, že se k našim dvěma hrdinům přidal legendární paladin Uther the Lightbringer, dorazili k bránám Stratholmu moc pozdě na to, aby se jim podařilo zastavit šíření nákazy. Arthas si uvědomil, že nevinní vesničané se nevyhnutelně připojí k armádě nemrtvých. Přikázal Utherovi, aby očistil město a zabil jeho obyvatele dříve, než se stanou posly Pohromy. Uther ovšem odmítl, a tak ho Arthas obvinil a rozpustil Řád stříbrné ruky. Uther a zbytek jeho kavalérie opustili vesnici s odporem a Jaina, zhrozená princovým rozhodnutím, také po boku Arthase nezůstala. Přestože Arthas příšel o své spolubojovníky, svůj plán dokončil. Pozabíjel vesničany a domy spálil. Hodně jeho lidskosti zůstalo v plamenech Stratholmu... Arthas se rozhodl, že za každou cenu musí zastavit Pohromu. Včas objevil původ nákazy v Northrendu. S velkým srdcem a odhodláním se vydal do zasněžené střechy světa. Jaké to překvapení, když v takovýchto končinách potkal starého přítele, trpaslíka Muradina Bronzebearda. Ten zde hledal to, co stálo za vším - Frostmourne. Arthas rozhodnul, že se po Frostmournu podívají a použijí ho k zahnání Pohromy. Ovšem na Utherovo vybízení, král Terenas povolal zpět Arthase i jeho jednotky. Než se mohli vrítit domů, Arthas potají najmul několik žoldáků aby spálili lodě. Když Arthas vedl své vojáky dolů k lodím, uviděli shořelé lodi. Arthas předstíral udviení, a tak poslal své vojáky, aby povraždili žoldáky. Arthas poté okukoval zbytky toho, co považoval za zachránu jeho lidí. Časem Muradin s Arthasem našli legendární Frostmourne a přečetli vpis na jeho podstavci. Tam stálo varování - nositel Frostmournu bude obdařen věčnou mocí, ale ne zadarmo. "Když Frostmourne projde lidským tělem, musí poškodit i ducha." Navzdory varování a Muradionvým protestům, Arthas se zapřísáhl, že je ochoten zaplatit cokoliv, jen aby mohl ovládat Frostmourne. Po Arthasovo unáhleném rozhodnutí byl Frostmourne osvobozen a vytažen z kusu ledu, kde byl zabodnut. To si ovšem vyžádalo život Muradina. Arthas měl Frostmourne. Co už neměl, byl ten malý zbytek lidskoti, který v něm zůstal po jatkách ve Stratholmu. Princ netušil, že původním majitelem Frostmournu je Král Lichů. Frosmtourne měl schopnost, kterou mu udělil sám Ner'zhul: schopnost vysát duši... S Frostmournem v ruce a zatemněným srdcem, se Arthas vydal do zamrzlých pustim, aby vyslyšel volání svého nového pána... POkračování příště...


 

05.10.2007


 

Patch 2.1.0 US Patch 2.1.0 GB Patch 2.1.0 to 2.1.0.6729 US Patch 2.1.0 to 2.1.0.6729 GB Patch 2.1.0.6729 to 2.1.1.6739 US Patch 2.1.0.6729 to 2.1.1.6739 GB Patch 2.1.1.6739 to 2.1.2.6803 US Patch 2.1.1.6739 to 2.1.2.6803 GB Patch 2.1.2.6803 to 2.1.3.6898 US Patch 2.1.2.6803 to 2.1.3.6898 GB Patch 2.1.3.6898 to 2.2.0.7272 GB Patch 2.1.3.6898 to 2.2.0.7272 US

 

SUPER PISNICKA OD BLIZZARDU I AM MURLOCK

05.09.2007

Music video od Blizzardu - 16.07.2007 21:54 - by Al-ADAM Tak tohle musim fakt dát do novinek a hned teď, protože tohle video je fakt LOL. Ork co zpívá o Murlocích, tauren k tomu hraje na bubny, a pak tři kytarysti - troll, krvavej elf a nemrtvej... fakt dobrý. A není to jenom nějaký lamerský video od fanouška amatéra, pod tímhle klipem je opravdu podepsanej Blizzard. Jmenuje se to I am Murloc! a je to od skupiny Level 70 Elite Tauren Chieftain. Tak sledujte buď ve streamu nebo stahujtem pomocí blizzard downloaderu zde. Stránku s podrobnostmi najdete tady. Pokud se vám líbí hudba tak si můžete stáhnout mp3.
 

Date added: 16th July 2007
Format: DivX PC and Mac
Requires: DivX for PC or DivX for MAC
Size: 54.6 MB PC and Mac